söndag 8 mars 2009

det är skitkul att rensa sin mobil på gamla sms. här kommer ett urval av härliga sms mina härliga vänner skickar till mig

"Nu sitter jag och bajsar. Jag längtar tills det ska bli sådär skönt efteråt."
"Hej jag vill sova med en björn kanske en riktig. För jag har blivit modig. Puss"
"[...] han tryckte även ner mitt huvud när jag sög av honom. då slog jag honom med knytnäve i huvud och hotade att bita honom i kuken om han gjorde det igen haha det gjorde han inte om man säger så.."
"Du! Haha erkänn! Jag vet att det finns en horslampa inom dig. Tex så har jag inga trosor nu. Undra om jag ska ligga på dig såhär nån gång. hahahah chilla jag ska inte"
"Spotted: nursing dyke hitting on kaitlin hardcore!Will kaitlin have the guts to tell her off? or vill she awkwardly tip toe around the subject? Only I know. XOXO GG"
"På tv pratar en forskare "om hur man utför sexuella inviter"
"Bajs på dig. Eller kanske löst i toan sen. Lika gott åt dig isåfall"
"Nu ska Rachel Ray göra pommes med massa ost över. Oväntat? haha."
"Spegel spegel på väggen där, hur länge ska min mens vara här?!"
"Dom dricker öl, rapar, här luktar fis. men jag försöker hänga med!"
"Ingen bra combo. Hoppas krisen försvinner. Jag hoppas även att innebrännaren i mitt öra försvinner.."

alltså jag tar inget ansvar för ovanstående sms.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Detta var de roligaste jag läst på LÄNGE

Anonym sa...

hahah vilka sjuka sms.. Jag var faktiskt med på 1 av dem.