måndag 2 februari 2009

Efter en gjuten öl-vecka och en svullig muffins-helg var det fantastiskt att träna idag. Jag har ju tidigare gjort jämförelser mellan att ha sex och att träna, och efter mitt härliga löppass idag kunde jag fan nästan känna likheterna. Phuja vad skönt det va! Sen köttade jag och Lottie våra armar lite och spanade på oss själv i spegeln medan vi gjorde diverse kämpar-miner.

Veckan ser annars lite difus ut, mycket eget arbete samt många olika fixningar som måste göras. Ganska tröttsamt.

Idag var jag jättekonstig i skolan. Folk trodde att jag hade knarkat och det trodde nästan jag med. Sjöng lite olika sånger och skrattade jätteroligt. Jag var helt enkelt på topp. HÄRLIGT


Nu sovtajm, imorgon ska jag åka med pappa tidigt till jobb och hämta hem en cykel. pheew, 7km cykling way too early in the morning..

Inga kommentarer: