fredag 2 januari 2009

kort årsresumé på bra saker som hände 2008
  1. Jag åkte på en fantastisk resa till Canada, hälsade på reskompisar och fick även en bonus vän, Kaitlin, på köpet
  2. Jag tog mig igenom B-kursen i intermediala studier galant (med hjälp av Siran under våra fantastiska studietimmar på SOL) och skrev en sjukt bra uppsats
  3. Flo och Nessie kom och hälsade på under sommaren, en sommar som annars var mest jobbfylld (tack vare Karolina och Anna var det dock inte helt åt pipsvängen!)
  4. Jag, Johanna och Tilda åkte på en kärlekssemester till Amsterdam, fylld med glädje, VTs och en och annan tår. Även en naken man i en lian och lite olika slags party kyrkor
  5. Jag kom på på filmlinjen på Skurups folkhögskola och fick en superklass på köpet
  6. Jag träffade en himla fin kille vid namn Aron som jag tycker hemskt mycket om att pussa på
  7. Året avslutades med en Göteborgsresa med Tilda och Lotten som EJ gick av för hackor

Jag känner att det här året får 6 poäng av 10 möjliga. vissa saker kunde varit bättre, andra var sjukt maxade. 2009, here I come. Living on the wild side. kanske.

Inga kommentarer: