tisdag 30 december 2008

olika slags i-landsproblem jag ligger inne med förtillfället:
  1. jag är förkyld som en fisse
  2. mina nyårskläder var inte lika fina idag som sist jag provade dom
  3. judelsnudel är för sjuk för att hänga med till götet
  4. jag mår illa efter en burgare jag åt för 8 timmar sen, ej normalt beteende
  5. vårt toapapper är slut vilken sekund som helst
  6. min ÄLSKLINGS parfym är slut och var tydligen en limited edition
  7. jag får antagligen ta bussen till tåget imorgon då ingen är hemma och kan köra mig
  8. jag håller på att bryta min tumnagel
  9. min läppar är torra som fnöske
  10. min kortläsare till datorn har pajjat
  11. det är dålig bild på min tv pga nån sladd pappa inte orkar ta tag i att fixa
  12. världen har börjat göra fina vampyrfilmer vilket jag fortfarande har lite svårt att hantera

Inga kommentarer: