lördag 20 december 2008

Igår var helt enkelt botten nådd. En kväll hemma till och jag hade spruckigt. Så, jag svirade om (dvs, tog på mig något annat än sovshorts och sovlinne) och åkte iväg till Lottie. Det var ytterst gosigt och det blev ytterligare ett snäpp högre av gosighet när Johanna kom förbi. Himla härliga tjejor dom där. Efter en stund chillandes i Lotties säng drog vi över till Judel, bara över gatan. HÄRLIGT. och det var minsann en jättefin lägenhet Johanna har fixat sig. Jag är stolt långt in i själen. Sen vart det bussen hem och insomnandet i min säng var 15min senare ett faktum. Jag drömde att jag knarkade.

Idag är jag glad för jag känner mig lite bättre och sådär. Funderar på om jag ska pallra mig in i stan dock. Kommer vara ca tre miljoner människor, men å andra sidan är en av dom TESSIE som jag inte har träffat på år och dar. och nu har även Tildie kommit hem. NU BÖRJAR DET LIKNA NÅGOT! Matte borde dock ta och komma hem en sväng med.. Han är så himla saknad.. Jaja, jag får nöja mig med dom hemkommningarna jag får :)

Nu är det dags för frukost!

Inga kommentarer: