lördag 16 augusti 2008

Igår när jag kom hem hände det en liten rolig sak som fick mig att brista ut i ett litet skratt. Historien börjar med det faktum att när jag ska klä mig inser jag att jag inte äger någon axelbandslös bh. Fiffig som man är beslöt jag mig för att linda in mina bröst istället, så fram med en gasbinda och påbörja lindandet. perfekt helt enkelt. kvällen fortskred och som ett POFF vad jag redan hemma igen. Nu ska jag då klä av mig, för att sedan kunna hoppa i bingen. Klänningen åker av varpå jag lutar blicken ner mot säkerthetsnålen som håller ihop hela gasbind-projektet. Vad jag får se då är inte bara säkerhetsnålen utan även min vänstra bröstvårta som tittar fram mellan två glipor i gasbindan. "Hello little nipple!" utbrast jag glatt, sen gick jag och sov.

Inga kommentarer: