måndag 16 juni 2008

måndag måndag måndag måndag

punkt nr 1 är avklarad och jag kämpar febrilt med tvåan.

dom såg inget fel i min fot på röntgen. no shit sherlock. ska vänta med att ringa till läkaren tills imorgon. får vi se vad han har att säga. det har för tusan gått en månad nu och det är exakt lika dant. för helvete.

jag har förövrigt upptäckt en aggresiv del av mig som börjar ploppa fram lite då och då. det är som att folk inte lyssnar på mig om jag inte blir arg. det är först då det blir allvar. det leder till att jag blir arg oftare och kan uppfattas som en arg människa i vissa situationer. ta mig på allvar alltid istället så slipper jag bli arg.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Be/kräv att få göra en magnetröntgen, då det oftast är mjukdelar det är fel på när man har ont i foten. Att du fick göra en vanlig röntgen är bara till för att "förhala" och att det ser bättre ut i statistiken då du inte hamnar i någon längre kö.

Pernilla sa...

vettigt förslag! ska genast tipsa min läkare om proper undersökning. jag lackar.