onsdag 21 maj 2008

YES!

Roliga saker jag har kommit på som SÄKERT passar finnemang in i min panikstresspluggningsvecka:

imorgon: handledning (ve och fasa) sen sista gången på dansen
fredag: passning av baby-bin ladin (min kusin)
lördag: EJ bakfull dag. kämpa pernilla. sen till Wallmans
söndag: antagligen bakfull dag.
måndag: P L U G G A
tisdag: jobba 7-16
onsdag: jobba 7-16
torsdag: JA MEN HÄR NÅN STANS SKA JAG VARA KLAR! jag hoppas på dom där extra adrenalin krafterna dom säger man får i en paniksituation. SUCK

7 kommentarer:

Anonym sa...

haha ja skrattade faktiskt åt alla olika videos som hon hade haha ja ska kasta en sak på dig när du frågar mig kanske...

Pernilla sa...

kasta en sak? jag fattar ca noll. men jag ska genast fråga dig nästa gång jag ser dajj

Pernilla sa...

men daaah hahahh hon hade lagt upp nya videos jag shi den hade sett :P

Anonym sa...

GLÖM INTE ATT POSTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pernilla sa...

jaja jag ska

Anonym sa...

seriöst

Pernilla sa...

du e seriöst