fredag 30 maj 2008

So long for the weekend!


jag va ju då verkligen på topp igår. heja heja mig



Nu gäller totaliggno av min mega bakfylla och illamåendehet och hoppa in i bilen och köra till åhus med Johanna och Madde! Ska bli en mycket trevlig weekend helt enkelt, och imorgon kommer lilla tildan med! me likey! Vi ses på måndag!

ps. igår låg jag inne med härliga funderingar. Minns något om varför vissa hav inte heter hav och sjöar som heter hav och sånt; tex döda havet. jag kände att jag blev helt irriterad på det.

Jonas: Ja men Öresund då? varför heter de så?
Jag: Men det är ju ett sund?
Jonas: Ja men öre?
Jag: Jag tror helt enkelt att det är för att det kostade ett öre en gång i tiden. det är en mycket rimlig förklarning.

2 kommentarer:

ostis sa...

det var ett svagt ögonblick ^^,

Pernilla sa...

hahah, det fanns helt klart x-antal svaga ögonblick den där kvällen :D