söndag 11 maj 2008

ÄNTLIGEN!

JAG VET VAD JAG VILL BLI NÄR JAG BLIR STOR!
Det finns ett roligt fenomen som har kommit upp på tapeten ett par gånger de senaste månaderna. Det faktum att vissa människor är lite märkliga. jag känner att jag vill utveckla min märkliga sida och bli en sån där häftig koko-tjej (möjligtivs kvinna) som jobbar på en bensinmack! Tro mig gott folk, det finns gott om dom. Allt ifrån dem som berättar om sina sexuella erövningar till dem som berättar hur dom brukar dansa omkring till hög musik, mimandes med golvmoppen när macken är tom. Till en början när man stiger fram till kassan ser dessa tjejerna väldigt oskyldiga ut. kanske lite fett hår. kanske glasögon. kanske pratar någon rolig dialekt. men sen. sen när dom lägger in dom där onödiga, men ack så trevliga, småpratningskomentarerna (tex. GUD vad jag är trött idag. jag va egentligen ledig, men sen fick jag åka in och jobba. jag som bara skulle sola och plugga idag, tjalalallala osv osv), det är då man vet. hon är en SÅN. en sån där häfig koko-tjej som jobbar på en bensinmack. mitt öde. jag tänkte att man kan skapa nån schysst stämmning på macken liksom. kanske spela bra musik. kanske sätta upp en strippstång som underhållning. kanske till och med bjuda in roliga djur som folk kan titta på och kanske klappa. till exempel en lama. jag tänkte även att man kunde öva på olika sätt att säga hej till kunderna. varför inte börja med ett "tjenixen pixen haoudy douuudie" istället för ett mjäket "hej hej.." jag menar tänk på den den lyckliga människa, som jag just nu, som helt plötsligt fick ett blogginläggsupplägg serverat framför sig. hallelulija säger jag bara, mer makt åt folket.
ps. om ni vill skåda ovanstående fenomen (minus laman osv) hänvisar jag till Hydro på munkhättegatan eller Statoil på silverviksgatan. jag tar tacksamt emot tips på fler roliga tjejer. dom är så coola tycker jag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kan vara något av det sjukaste jag läst men nu när jag läst det kommer jag kolla efter roliga kvinnor lite överallt känner jag.