måndag 19 maj 2008

Dagens sanning:

I en sexuell oral situation är det totalt förbjudet att trycka ner den sugandes partens huvud. Efter noga studier har jag i vacker symbios enats med mina vänniner i detta faktum. Det är inte kul att klökas. Ännu mindre att kräkas. Så nu tycker jag det får bli ett stopp på detta. Kör ner nått i halsen själv och känn hur de känns om ni inte tror mig.

Dagens ljug:

Sanslöst skönt att ha pluggat så mycket idag. Nu har jag inte alls mycket kvar och kan därför unna mig en hel dag med shopping imorgon, spec eftersom att jag även är så himla rik. hallelulija. Även bra att jag inte har sovit middag idag. Speciellt inte två timmar. Jag är en fantastisk människa, som inte har någon ångest alls.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kan faktiskt köra ner en hel banan i halsen, det har niclas lärt mig HAHA!

Anonym sa...

Tur att jag inte behöver säga så till niclas..Han had eliksom inte tyckt hotet va så jobbigt.

Pernilla sa...

nä men liksom som jag sa till dalen, det är inte bara att föra ner bananen eller det bananliknande föremålet i halsen, det är de hårda nedtryckningssötningarna som är kräkframkallande!