torsdag 10 april 2008

HJÄLP!

Inatt vart Filip Hammar kär i mig och jag red runt i köpenhamn på hans rygg. Vi spelade in tv på en tunnelbanebåt. jag och ebba von sydow va huvudpersoner i inslaget och vi båda spelade apatiska. Där blev en rysk gorilla kär i mig, varpå filip blir avundsjuk. gorillan var bara en gorilla när jag kramade honom, annars var han en mkt het kille. sen kom vi till det som är signifikant för mina drömmar; när jag skulle skriva ner mitt nummer åt honom skrev jag bara fel siffror hela tiden tills jag blev knäpp och vaknade. Jag och siffror i drömmar går EJ ihop och har aldrig gjort det heller. MKT märkligt

jag vet inte riktigt vad detta betyder? någon som vågar sig på en tolkning?
__
enligt spåtanter på internet (you just gotta love google);
"Du ser en massa siffror framför dig. Det tyder på ett komplicerat känsloliv. Du vill ha ordning och reda, men har svårt att övertyga en närastående och blir förargad"
"Att försöka ringa men inte lyckas tyder mycket ofta på osäkerhet - eller snarare att man inte får det stöd av den personen som man ringer som man räknar med. När du alltså ringer dig själv och inte kommer ihåg numret så symboliserar det att du ofta gör saker som du egentligen inte vill"
jaha..

4 kommentarer:

Anonym sa...

själv drömde jag att jag låg och sov, men käkades samtidigt nogger, när calle schulman knackade på min rumsdörr och hade kommit hem fråm en resa och sa "jag är här nu älskling". han åt också nogger och när han var färdig kastade han glasspinnen i min säng. sen kröp han ner. jättemysigt. jag vet dock inte vad jag gjorde emed min glasspinne.
/siri

Pernilla sa...

hahah, GOSIGT! det är ju så himla underhållande med drömmar som dessa! :D

Anonym sa...

min tolknng: du är en apa och letar efter en gorilla som du vil gosa med :D hihi

Pernilla sa...

YES du är apan, kom och gosa!