fredag 25 april 2008

en tid av ovisshet samt frustation

det är inte många positiva ord som präglar min blogg at the moment. jag ber om ursäkt. nä de gör jag fan inte, livet suger fett just nu och det tänker jag fan inte ursäkta. så det så. ni får stå ut med damp inlägg ett tag till, det kanske vänder nån dag snart, eller så fortsätter saker att skita sig, man kan aldrig riktigt veta. idag är det fredag. jag som normalt springer omkring med fredags-pirr i magen och ständingt påminner min omgivning glatt om att IDAG ÄR DET FREDAG YES YES JAA sitter nu här och känner va fan. inte fredag igen. orka?

HUR KUL TROR NI DET KÄNNS PÅ EN SKALA VA VA VA?

och imorgon är det lördag. kunde lika bra varit måndag. så känner jag. damp

suck. jag ska snart ta tag i mig själv. ska bara skita ut fyra sidor om drottningens juvelsmycke. orka förstoppning när mundiarré är allt jag begär

Inga kommentarer: