tisdag 25 mars 2008

FIGHT PERNITA, FIGHT

sedan sist har antalet "sthlmare-som-har-sovit-i-pappas-säng" stigit med 1 medan "hopp-om-att-en-dag-slippa-elefantfräsa-mig-en-gång-var-15-sekund-samt-bli-av-med-det-extremt-sexiga-jag-har-fräst-mig-för-mycket-rodnaden-som-befinner-sig-på-min-överläpp/nästipp" sjunkit med 143. tentor jag har kvar att skriva har blivit till 2 1/4, medan brutna naglar fortfarande ligger på en stabil nolla. antal dansare jag precis blev kär i ifrån so you think you can dance scandinavia landade på ett tiotal, medan dansare jag är kär i i verkligheten är lika många som brutna naglar.
Hjärnkapacitet som fokuserar på något vettigt ligger för tillfället på 0.2 %, och ungefär där kommer jag förhålla mig tills livet gör sig påminnt imorgonbitti igen. God natt

Inga kommentarer: