tisdag 5 februari 2008

seriöst, jag ska bli skitcool när jag blir stor. that's it

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kan se att det är du!

Pernilla sa...

hah de är nog EJ det. men man kan ju alltid önska liksom. nån gång. spec fina bröst! man gillar

Anonym sa...

varför tog du bort mitt anlägg om att du är konstnär?

Pernilla sa...

jag har inte tagit bort något inlägg alls? spec ej när jag blir kallad konstnär liksom!

Pernilla sa...

det är för övrigt ej borttaget

" judel sa...
Du är en fin konstnär"

:)

Anonym sa...

Det va inte det. De va ett annat..Det stog typ att du kunde gå och måla en tavla och att du kunde gjort framsidan till ditt projarbete själv osvosv, fast jag skrev det lite små skojigt kanske. pusshaj

Pernilla sa...

det har jag ej läst ens? du kanske glömde trycka på skicka?