måndag 4 februari 2008

jag fryser inte om fötterna

raggsockar heter problemlösaren.

Efter påpekelse kom jag på min glömmning av berättning av vad jag gjorde igår, jag lekte världsvan kändisfrisör och klippte andreas hår! han fick en ny cool frisyr, som för övrigt är mycket inne i london och kommer ge honom pussy så de stänker om det! säg till om du vill bli mitt nästa offer (läs kund) - jag är billig

dagens aktiviteter består av balkongsittning i solen, insvept i duntäcka, läppjandes på en kopp te och fördjupning i lyrikanalys. jag blev kallad kulturare för första gången i mitt liv i helgen - vill bara påpeka att det finns även o-kulturare som dricker rödtjut. så det så

ikväll blir det yoga, samt mer te med tildan. det blir en vätskedrivande dag det här, frågan är om man ska dokumetera antalet toabesök? värt en funderare.


1 kommentar:

Anonym sa...

Kommer fittsaften att stänka?