fredag 8 februari 2008

hallelulija, prisa vår instution.

Andra gången nu vi ska läsa en bok som inte existerar. man kan ju undra vad instutionen håller på med? tills på tisdag ska jag alltså ha läst Veranda för en tenor som finns i ca 2 upplagor i hela världen (ca alltså). jag blir trött. har i alla fall nu löst ett cirkel-läsnings-system som innebär att jag kan läsa ellens ex när hon är klar. känns tryggt i alla fall efter en förmiddags förvirring och letning efter ett ex.

så tänk inte mer på det nu,
börja istället tänka på den beryktade hemuppgiften, som känns ungefär lika mysig som syra i ögat. YES precis vad jag är sugen på. argh

ingen föreläsning för mig idag i alla fall, känner att jag får ut lika mycket av mats föreläsning om musik transformationer som jag får av att bajsa. nä jag får dock MKT mer ut av att bajsa. dålig liknelse, förlåt.

Dags att rycka fram det välmottagna positiva tänket och inse att det är faktiskt fredag idag! och även om jag knappt kan röra mig efter gårdagens boot-camp (första dansen på ca två månader) är jag lättad över att ha helg och ska verkligen försöka befria min hjära ifrån jobbiga saker och bara njuta.

1 kommentar:

Anonym sa...

Räkna med mig!