onsdag 9 januari 2008

I väntan på att de två senaste gossip girl avsnitten laddas ner!

1. Ta fram din mobil
2. Bläddra random i din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i smset
4. Gör likadant på varje fråga

Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen?
"Om han gillar mensfittor så why not?"

Vad säger du alltid till din bästa kompis?
"Ja jag är ute och kör rally med niklas och cammi"

Vad är det första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
"Jag ska vila ikväll så vi hörs imorgon istället"

Vilket sms blev du mest berörd av?
"JA!"

Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
"Haha tyvärr perra"

Vad skulle du skrika om du vann en miljon kr?
"GOTT NYTT ÅR!"

Vilka ord skulle du säga till Gud om du trodde på honom?
"Sweet jag väntar på dig^^"

Vad vill du höra mest av allt?
"Läget kakan!"

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gud, ibland undrar jag om allt står rätt till med vårt språk. (P.s Snickaren var dock ej intresserad, får kalla på M-Magnus istället) PUSS ÄLSKI

Anonym sa...

Fniss! Känns som det var jag som vilade!

Pernilla sa...

hah de va faktiskt inte det, för en gångs skull va de milda tilda som tittade fram! :D