tisdag 30 oktober 2007

"you will never get to a mans soul through a lens"

Idag har jag lekt: "How to loose your fun spare time in 30 min" eller nästan;

har lånat två kafka böcker från lunds stadsbibliotek; Förvandligen samt en novelsamling; I straffkolonien.
Har även varit på antikvariat och införskaffat tre till böcker; "Kreativitet och flow", "Annars äter häxan opp mej - Barns fantasier kring sin rädsla för föräldrarna" samt "Om lidandet ska ha en mening - Det helande mötet med den egna historien" (nej, den sistnämda är ej en Hjälp-Dig-Själv-bok, utan en bok om terapiteorier, ok?)
+ att jag precis har fått låna två nya böcker av Tilda (och har ytterligare en som ligger och väntar på mig hemma hos henne).

såå, ring mig nån gång kring nyår så kanske jag kan ses och gosa el nått?

Inga kommentarer: