onsdag 24 oktober 2007

VILKET JÄVLA BESLUT?

damphora. jag är så fruktansvärt velig nu hela tiden så jag inte vet vad jag ska ta mig till. nu har jag adderat ytterligare två timmars canada-surfandes och känner mig plötsligt MKT tveksam. asså verkligen SANNSLÖST tveksam. ska leka lite med tanken att bara ta två veckors semster mellan terminerna, åka och hälsa på ricky, åka tillbaka hem och va hemma hela våren istället. det är så himla mycket pengar vi snackar om. och fan så mycket mer byråkrati än vad jag har tänkt mig + att de verkar som att halva sverige ska åka dit. va fan är det med svenskar? STANNA HEMMA OCH LÄMNA MIG IFRED LIKSOM! det som drar mig är språket. språket språket språket. måste försöka komma på någon annan lösning.

oj oj oj. världen är så stor så stor, pernilla pernilla liten.

1 kommentar:

Anonym sa...

du är även gosig!