tisdag 3 oktober 2006

tisdag

nu måste jag snart sluta handla saker jag har ju inga pengar hah. men va fan, mina nya skor gör mig 1000 gånger gladare än 160:- i plånboken. så de så! dom ska för övrigt få ligga i min säng inatt (nästan) jag är cpkär i dom ok?



äntligen ny plånka dessutom. gjut1. spec gjutet är att där är liksom en lite börs inuti som man kan knäppa bort och ha när man ska festa. som på lördag tex. och på tal om festa. gissa om inte henrik va på laroy i lördes när jag INTE va där. jag dör. måste sluta drömma om honom DIRR



jag trodde aldrig att jag skulle äga en palestinasjal men den va så himla snygg till min skinjacka så jag va tvungen liksom. evvah



mitt höstprojekt. ny halsduk som är breeed och gosig! YES liksom. har iaf köpt massa garn idag och stickor och börjat sticka.. undra hur lång tid de kommer ta? :S



hm imorgon måste jag nog ligga inne hela dagen känner jag. annars kommer jag bara spendera ännu mer pengar som jag inte har och det är ju inte så jävla bra om jag ska erkänna. haha lol liksom orka bry sig

snart torsdag igen, man gillar


HALLÅ KOM OCH GOSA LIKSOM JAG BEHÖVER OK OK?

1 kommentar:

Anonym sa...

Lavve vet ju inte riktigt om han stöttar iden med palestinasjlar men...så länge duär nöjd så får man väl acceptera..=)
Puss..