tisdag 5 september 2006

mådag+tisdag

igår kom joanna! hii. det var minsann spännande. + att jag träffade på två andra jag känner. helt konstigt men sant

idag blir det en tur till stan skulle jag tro. chilla omkring lite och sådär :) det är så mysigt med sthlm. jag gillar de. igår gick jag omkring i sundbyberg och väntade på att nina skulle sluta. allt är så annorlunda här

en sak som verkligen inte är som hemma är att man ser massa fler snygga killar än tjejer. jag menar hur ofta händer det där hemma? typ aldrig. sthlms utbud på purrhetingar har än så länge varit över förväntan. ska spana ännu mer idag :D det är kul de här

och på måndag är de möte på gärdet som gäller. ska bli så himla kul att komma igång med idol.. jag längtar som en liten gris.. men först ska jag chilla totalt denna veckan och de ska minsann bli skönt de med :)

POKI!

Inga kommentarer: