fredag 22 september 2006

fredag

idag var det bara till att vakna när klockan ringde 05.15
livet är allt underbart

ikväll ska jag iaf dela ut blommor till dem som går vidare, så det finns en risk/chans att man kommer se mig på tv. lite gosigt ändå

det jag nog är absolut mest stolt över den här veckan är min otroliga självdiciplin. jag, jonna och joanna ansvarar för fikan och allt sånt. vilket innebär att jag hela dagarna är i en miljö fylld med godis nötter riskakor russin osv. dag 1 sa jag till mig själv; pernilla, börja inte ät godis för då kommer du inte kunna sluta. duktig som jag var åt jag INGET godis den dagen, dock föråt jag mig på russin och mandlar, inge bra. så dag 2 sa jag; pernilla idag är det varken godis ELLER russin och mandlar. och duktig som jag va åt jag inget godis och inga russin och mandlar. DOCK åt jag massa smaksatta riskakor. så dag 3 sa jag; pernilla idag är det inget godis, inga russin, inga mandlar, inga smaksatta riskakor. och duktig som jag var åt jag inget av det. dock åt jag massa vanliga riskakor. så dag 4 sa jag pernilla; idag äter du frukos lunch och middag, och så gjorde jag det! hih. allt för att få belöna mig själv idag fredag med att få äta vad jag vill :) helt makalöst att jag inte har ätit en enda godisbit under hela veckan.. verkligen heelt stört! men glad är jag. och fast jag får äta idag har jag inte gjort det än, bara frulle såklart :D typsikt bra pernilla, TYPISKT bra.

Idag är sista dagen på kvalveckan, sen sätter det igång nästa vecka med veckofinaler. ska bli mkt spännande :D hih.

jag saknar alla massa. tycker att folk får masa sig hit och gosa snarast! :)

(L)

1 kommentar:

Anonym sa...

EY! låtsas inte att du inte har shoppat nååågot mer än de tre skärpen som du visade för längesen på bloggen. kom an! jag hoppas att det blir förbättring på bild-fronten så fort du slutat jobba så förbaskat mycket.. (L)