torsdag 18 maj 2006

jag är ungefär så stolt så att jag spyr

var hos käk-tandläkaren idag. tänkte att de nog skulle bli som vanligt, komma dit, vänta i en halvtimme, ha en läkarstudent som drar lite i min käke, vänta i ytterligare en halvtimme för att hans handledare ska kolla sen få ny tid om nån månad idag. så när han studenten började snacka om cortisonsprutan igen tänkte jag bah jaja den här har jag hört förut. men vips så verkade det tydligen bli så att jag på riktigt SKULLE få sprutan intryckt i käften. liksom utanför, typ vid örat och sen rätt in. okej, där ligger jag, vättskrämd som en höna och vet inte var jag ska ta vägen. då sätter min mentala träning igång. herregud vad jag kämpade med mig själv och fy fan vad duktig jag va ska ni veta! jag grät inte förrän jag var i hissen på väg ner, all spänning släppte liksom. usch asså fy fan. jag mår lite illa nu när jag tänker på allt och det gör ONT i min käka förtillfället. riktigt ont. får inte prata eller tugga. steckte nått ägg innan och mosade dom så jag bara kunde svälja dom rakt ner, jaaa-aa, gott! och nu ska jag snart iväg och ha mina ungar för sista gången. JA MEN LYCKAT liksom, ehm ungefär inte. men jag är helt enkelt CP stolt över mig själv jag var en helt sjukt dukig flicka! de ni

sen snabbt till skolan, lämna in mitt PA, skrev klart mitt franska manus och började på religionen. vidare hem till stanik för att va med när dom filmade dalens musikvideo hahah. jaa-a liten dalen och joannie i jaccuziiin. det var sweet må jag säga, riktigt roligt :)

eftersom jag inte har någon besin på bilen för tillfället var håkan kär att ställa upp att hämta mig. så om 45 minuter är jag alltså på dansen. damp. jag har sjukt ont i huvudet och käken och allt är liksom dimmigt. är sanslöst trött, sov ca 4 timmar inatt. bra där pernilla, DOCK EJ!

sen ringde förrästen susanne precis och undrade om jag ville ha sommarjobb i 6-8 veckor som innesäljare på ICAs kontortjalal. jag bah jo man tackar

Inga kommentarer: