söndag 9 april 2006

IDOL-helg

känns surt att missa jury-dagarna och lämna allt och alla idag. hade mer än gärna stannat. men praha väntar så det är ju ganska så trevligt det med hih

kul att träffa alla igen iaf och känns dock hoppfullt inför hösten, jag längtar som fan helt enkelt

folk va roliga och nervösa som vanligt hah vissa mer än andra, dock roligt. stackars stackars människor hih. men sammanfattningsvis trevlig helg, dock jobbig och tröttsam men kärleksgos i fredes piggade upp de hela spec sov-skivan YES

imorgon ska jag träffa johanna nån gång när vi har vaknat, ska växla pengar och handla solglasögon. YES. jag är ganska sol-optimistisk när det gäller praha, fastän allt pekar på regn men jaja jag tänker mig liksom moln och sen solglimt när man måste ta på solglasögonen och sen en regnskur, snabbt in på sephora, gå där tills det slutar regna sen på med solisarna igen. kommer dock inte va så pass nykter så jag bryr mig om regnet mestadels så det är iofs BRA

hah, de kommer bli ett fett lov vill jag lova :D

ps. lotten är rolig helt enkelt. hon har stått för roliga saker den här helgen hah tex tjarå Rårårå. HIH

1 kommentar:

LOTTEN sa...

haha du e för go..du e sådär ett fniss som värmer i hjärtat :D