lördag 22 april 2006

fredag

igår körde jag och johanna en liten kusinrunda från min sida. först åkte vi hem till kusinerna här och fixade tinens hår och valde örhängen och körde henne sen till bigbowl. sen med köpning av sushi ut till kävlinge där vi stannade hela kvällen och passade lilla sanna medan maria och martin va i malmö på bio och sånt. mest gos va de minsann och mest kräng men man gillar det! hih. sen blev jag extremt partysugen men jag tog mig i kragen och åkte hem och testade den nya mascaran vi fick betalt med istället. den va lite kladdig men helt ok! hah. ikväll blir de tunneln med förfest hos madde! blir nog fett. undra vad jag ska ha på mig bara? :S jaj har hela dagen på mig. måste dock göra engelskan med. och städa lite. ujuj. blir en fullspäckad dag! kan man tro iaf

Inga kommentarer: