tisdag 25 april 2006

det handlar om att ta tag i sig själv i dessa tider

det är så mycket som måste fixas.

jag pallar inte klänningar! seriöst. jag kommer dö om på fredag när det ska testas massa. det funkar liksom inte! inte såhär. jag vill inte, jag vill inte! damp som fan må jag säga. det mesta är fortfarande så. jihaa. måste upp imorgon dessutom och jobba hos pappa trots att jag har världens längsta sovmorgon. ack. det finns nog tusen saker jag verkligen MÅSTE göra nu. mitt horoskop sa idag att jag hade tagit mig vatten över huvudet. men det är fan vattnet som har tagit över mitt huvud. jag har väll inte själv valt alla dessa himla sakerna jag måste måste göra?! va va va. nä just det. och sen va då ångest inför helgen med. yes! alltid lika roligt. cp. låt mig ta studenten och flytta

1 kommentar:

LOTTEN sa...

goselo..andas in...andas ut. detblir bra :) vi ska gosa på söndag och speciellt av fulla YEAAAH