fredag 14 april 2006

Borta bra, men PRAHA bäst

helt seriöst, vad svarar man när ens pappa ställer frågan

"jaha, har det hänt några skandaler dårå?"

efter fyra dagar i prag?

jag skulle vilja dra ner alternativen till två; antingen:

"skojar du eller? vi va på stripklubb inkl. två lapdancer, dalen blir kär i en hora (Dragonovic), jag hångla upp en 27 årig lärare från wales, johanna säger fuck you till en servitris på ett ställe som hette biffalo bill, som tilda sen rapar i örat och som lavve säger "we are not those" till, hittning av sekret i vår medtagna knull-dockas fitta, och påtal om sekret kunde man beställa in en rätt som heter "christophers sekret" på ett ställe :S, trashning av hotellrum (dvs söndertagning av säng, sprithällning på golv+tak, 53 enkronors plastrosor utspridda över hela golvet tillsammans med 52 spelkort, en näsblodsnerblodad säng osv), "I wanna be on you", världens pinsammaste fel-gåning, de tre största disskusions ämnena var 1. fittor 2. bajs 3. negerkukar, jag låg och lyssnade när stanik bajsade och fes själv i sömnen en gång och en gång i vaket tillstånd utan att jag märkte det, jag och tilda kom hem halv åtta på morgonen och hittar lavve däckad utanför rummet, gosandes med en galje (w00t liksom?!) går in, "sover" i en och en halvtimme, sen vaknar vi och forstätter kröka för att gå ut på stan och va helt cp, efter att ha sett peter jideh den dagen åt jag, johanna, tilda och stanik lunch som grisar, jag åt chilisås med fingrarna (som jag trodde va ketchup och fattade INTE varför allt va CP starkt), frågade ca 20 tjecker om vägen till "a market where you can buy weapons", haft x antal krismöten efter diverse lackningar, tagit ca 500 foton varav 250 av dom är när dalen strippar och sprutar kräm över hela sin kropp och smörjer in det till musik, johanna tappar en sambuccaflaska i absinth-shoppen där förövrigt han som jobbade var kortare än tilda och jag trodde hela tiden att han satt ner, käkat så jävla mycket och flottigt hela tiden och druckit desstu mer, pratat om hurvar en kantarell är mer lik en fitta än en kuk i sammanlagt minst 3 timmar, gått omkring med solglasögon i nästan regn för att vara tuffa, snackat immigration med tre negrar en halv kväll (samtidigt som vi pratade om våra pojkvänner som va 20 och fyllde 21 i augusti), lavve går promenad själv en natt i tre timmar igenom HELA prag och frågar horor om vägen hem samtidigt som han seriöst funderar på att sova på ett torg och när han har insett att det inte går börjar han banka på massa dörrar i hopp om en säng, stanik hade en förkärlek till att inte ha några byxor på sig utan kände att han trivdes bäst med att visa röven hela jävla tiden hah, tildas spya i LÅDAN och lite över allt mums chickenbits under sängen.. hahah, lavves UNIONsoup med en toast och lite flensost och hans ööööverpuliga SALLAD! hahha OCH SÅ VIDARE

eller så säger man helt enkelt;

"tja.. jo, har de väll.. men liksom.. dårå?"

4 kommentarer:

Anonym sa...

haha.. fan va ball om din farsa läser detta....

LOTTEN sa...

ja, jag ska ge länken till din papi :D hahah. men va knasiga ni e. jag ringer imorron :D

Anonym sa...

jag har redan läst. Lite sugen på att hänga på nästa gång :P

Pernilla sa...

lätt farsan, vi drar snart igen!