måndag 10 april 2006

Att packa eller att inte packa

Jag hatar att packa. det är så fruktansvärt tråkigt. brukar alltid göra det precis innan jag åker, men med tanke på att johanna kommer och hämtar mig 05.45 imorgonbitti kanske det blir lite problem. måste tom duscha imorgon. gah! men det får gå helt enkelt.

köpte nya solglasögon idag, dom matchar min otroliga sol-optimism ang de närmsta dagarna. det kommer lätt vara sol, iaf lite. ibland. då kommer jag va totalt utrustad. YES. och så köpte jag en klämma; eftersom att min andra pajjades under idol. snart kommer pappa hem (HAHA, "snart kommer pappa hem!" lol), ska sticka till maxi och handla lite mer nödvändigheter inför resan. asså helt sinnes. nu är de ca 14 timmar tills vi är i prag. FETASTE, jag är dock taggad. som sagt lite problem med packningen bara. har än så länge typ bara bestämt vilka skor jag ska ha med mig, och vilka party-tröj/linnen, resten får vänta lite. hm.. får nog ställa klockan på typ halv fem imorgonbitti el nått.. JAA-A! det kommer nog gå BRA!

fatta asså, imorgon åker vi. OMG

Inga kommentarer: